+36305207336 info@kkv-tuning.hu

Az üzleti adminisztráció legfontosabb végterméke a vállakozásod teljesítménye számokban.

Admin-pult

Biztosan kihasználod a rendelkezésre álló információt?

Vállalkozásod számára az üzleti adminisztráció jogszabályban előírt kötelezettség.

 

Az adminisztráció célja, hogy az üzleti folyamataid átlátható módon dokumentálva legyenek, hogy ne csak te, hanem egy külső fél is kiigazodjon benne és megítélhesse a vállalkozásod jövedelemtermelő képességét.

 

Az üzleti adminisztráció szakmai tudást igényel, ezért célszerű, számos esetben kötelező is, szakemberhez fordulnod. Mivel ez bizalmas és fontos része a vállalkozásodnak, a szolgáltató kiválasztásánál érdemes a minőségre, a szaktudásra és a bizalomra építeni.

 

Az üzleti adminisztráció valódi háttérfolyamat. Egészen addig nem tűnik fontosnak, amíg nem az ebből származó információk alapján kell megítélni a vállalkozásod sikerességét vagy döntéseket meghoznod.

A közgazdaságtan nem szokott moralizálni, ugyanazért, amiért az evolúciót sem hatja meg egy állatfaj kipusztulása: egyszerűen csak azt írja le, ami történik, nem pedig azt, aminek történnie kellene.

 Chris Anderson TED elnök és vezető kurátor

Ismerős a helyzet, hogy egy kisvállalkozás reálfolyamatai és az üzleti adminisztráció egymástól függetlenül léteznek, mindegyik a maga valóságában? Ezért aztán amikor összevetésre kerül a sor, a vállalkozásról alkotott elképzelés és a számok eltérő képet mutathatnak. 

A vállalkozásod üzleti adminisztrációja nélküled nem megy.  Értened kell a folyamatot, együtt kell működnöd,  döntéseket kell hoznod, mert néhány dologban van választási lehetőséged. Ne hagyd, hogy más döntsön helyetted! 

Az üzleti adminisztráció pontosan az, ami a neve. A vállalkozásod tevékenységének aminisztrálása történik a jogszabályokban előírt módon, utólag. Ha döntés előtt állsz, érdemes a döntés előtt konzultálni a lehetőségekről, mert a megtörtént üzleti eseményeket utólag nem lehet meg nem történtté tenni.

Miben segítünk neked?

Abban, hogy a vállalkozásod számára egyedi, személyre szabott szolgáltatást kínálunk.

Az üzleti adminisztráció alapvetően az információkezelésről szól. A kapott adatok, információk alapján átfogó és valós képet ad a vállalkozásod jövedelmi, vagyoni és pénzügyi helyzetéről neked és a külső érdeklődőknek. A dolog szépséghibája, hogy a folyamatokat utólag dokumentálja. Amikor az üzleti adminisztráció naprakész, a vállalkozásodban az már múlt időt jelent.

Az üzleti adminisztráció a szabályzatok kialakításától a végzett tevékenység ügyviteli dokumentálásán keresztül az adóbevallásaid, éves beszámolóid elkészítéséig tart. A vállalkozásod működésének tényadatai és fejlesztési elképzeléseid számokba öntése megalapoznak egy reális üzleti tervet. Nem elég, ha a terv a fejedben létezik, a számok mutatják meg a megvalósíthatóságot és a várható eredményességet.

Vállalkozásod üzleti adminisztrációjának megszervezése és működtetése a te érdeked és felelősséged. Már a vállalkozásod alapításakor olyan döntéseket kell hoznod, ami befolyásolja annak gazdálkodását. Amint megkaptad az adószámodat, számos bejelentési kötelezettséged van és meg kell alkotnod a vállalkozásod működésére vonatkozó üzleti szabályzatokat.

Ha élsz az ajánlatunkkal, a vállalkozásod számára az üzleti adminisztráció egy ún. kiszervezett tevékenység lesz, ezért fontos a rendszeres és bizalmi kapcsolattartás. Tudnod kell, hogy erre a területre is igaz, amilyen az input, olyan lesz az output. Hiányos/hibás adatokból  hiányos/hibás lesz az a végeredmény.

Milyen szolgáltatásokat tartalmaz az üzleti adminisztráció?

Amennyiben ezt jogszabály előírja vállalkozásod számára,  az üzleti szabályzatok elkészítése: számviteli politika, számlarend, bizonylati szabályzat, pénzkezelési, értékelési, leltározási és selejtezési szabályzat, önköltség számítási szabályzat. E szabályzatokban kell dokumentálni a döntéseidet, ahol a jogszabály választási lehetőségeket kínál.

A vállalkozásoddal kapcsolatos bejelentési kötelezettségek teljesítése az adóhivatal és a helyi adóhivatalok felé. E területen az a leglényegesebb, hogy minden változásról eljusson az információ hozzánk.

A vállalkozásod gazdasági tevékenységének dokumentálása (könyvelés), esetlegesen alapnyilvántartások vezetése. A vállalkozásodra vonatkozóan előírt számviteli  beszámoló elkészítése.

A vállalkozásodra vonatkozó havi, negyedéves, éves adóbevallások elkészítése ( a teljesség igénye nélkül: ÁFA, cégautóadó, , rehabilitációs hozzájárulás, innovációs járulék, társasági adó, KATA, iparűzési adó).

Az üzleti adminisztráció adataiból rendszeres visszajelzés számodra. Ennek formáját és gyakoriságát együtt határozzuk meg.

A felsorolás nem teljeskörű, különösen abban a tekintetben, hogy TE mit szeretnél tudni a vállalkozásodról, milyen adatokra van szükséged ahhoz, hogy a döntéseidet meghozd.

Miért minket válassz?

Olyan szolgáltatáscsomagokat állítottunk össze kifejezetten mikro- és kisvállalkozások számára, amelyek alkalmazkodnak vállalkozásod fejlődéséhez és adminisztrációs igényéhez.

Hozzád alkalmazkodunk

Olyan szolgáltatást ajánlunk, ami a vállalkozásod igényeihez alkalmazkodik.

Ez a Te irodád!

Segítünk a saját adminisztrációs folyamataid kialakításában, hisz van ebben tapasztalatunk.

Benned hiszünk

Számunkra fontos, hogy a támogatásunkkal sikeres vállalkozóvá válj,

Amiben többek/mások vagyunk

Nem az a célunk, hogy vállalkozásod üzleti adminisztrációja itt ragadjon nálunk, hanem az, hogy az üzleti adminisztrációd mindig a vállalkozásod fejlettségi szintjének feleljen meg, hogy szolgáltatásunk ne a kötelező tartalmakat, hanem a vállalkozásod fejlődését szolgálja. Az üzleti adminisztráció támogató folyamat, és nem lehet korlátja vállalkozásod fejlődésének, átalakulásának.

Start

Te jössz hozzánk.

Start extra

 Mi megyünk hozzád.

Haladó

Ott dolgozunk nálad, akár a saját rendszereiddel.

Start

Az Admin-pult szolgáltatások nyújtása irodánkban történik, rendszeres személyes konzultációval. Röviden, te jössz hozzánk.

Azoknak a vállalkozásoknak javasoljuk ezt a csomagot, akik elsősorban önfoglalkoztató vállalkozások. Bármilyen adózási mód mellett fontos a rendszeres, javaslatunk szerint havi kapcsolattartás, amikor megkapjuk az adminisztrációhoz szükséges bizonylatokat és egy konzultáció keretében áttekintjük vállalkozásod helyzetét.

Start extra

Az Admin-pult szolgáltatások nyújtása irodánkban történik, havi rendszeres konzultációval a telephelyeden. Röviden, mi megyünk hozzád.

Veheted ezt kényelmi szolgáltatásnak, de valójában nem az. A telephelyeden való konzultáció fontos információforrás számunkra. Mivel a telephelyeden is zajlik adminisztrációs folyamat, segíthetünk a folyamatok kialakításában, a feladatok csoportosításában.

Azoknak a vállalkozásoknak javasoljuk ezt a csomagot, akik rendelkeznek néhány alkalmazottal, a saját belső adminisztrációjukban fontos a rendezettség és naprakészség. A vállalkozási tevékenységük növekedésben van és kérik, hogy a tevékenységükről havi visszajelzést kapjanak.

Haladó

Az Admin-pult szolgáltatások nyújtása telephelyeden történik akár heti gyakorisággal. Röviden, ott dolgozunk nálad. A munkavégzés történhet akár a saját szoftvereiddel is.

Azoknak a vállalkozásoknak javasoljuk ezt a csomagot, ahol már komoly saját üzleti adminisztrációs tevékenység folyik, de nem szükséges (vagy nem lehetséges) a teljeskörű üzleti adminisztráció kiépítése. Ebben az esetben szolgáltatásunk tartalmaz szakmai irányítási, elemző, kontrolling tevékenységeket is. A vállalkozásod szervezeti, irányítási rendszerére is rálátásunk lesz, így szervezetfejlesztési javaslatra is lehetőségünk lesz, amennyiben ezt kéred. Abban az esetben, ha az üzleti adminisztrációs tevékenységet a saját szoftvereddel végezzük, az információ azonnal elérhető lesz számodra is.